Általános szerződési feltételek

1./ A Dinasztia.hu webáruházból történő rendeléssel Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a Dinasztia.hu használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket, adatkezelési szabályzatot. A Dinasztia webáruházban történő vásárláshoz regisztráció szükséges, melynek során meg kell adni felhasználó nevét, e-mail címét és választott jelszavát. Az adatok megadását követően visszaigazoló e-mailt küldünk, amelyben feltüntetett linkre kattintva aktiválhatja a regisztrációt. A webáruházban megjelölt termékek kizárólag a webáruházon keresztül rendelhetőek meg. A regisztrációt követően azonnal be tud jelentkezni a rendelés megtételéhez az előzőleg megadott e-mail címmel és jelszóval. A regisztráció során jelentkezhet hírlevelünkre további adatok megadásával, amelyek révén speciális ajánlatokkal, akciókkal kereshetjük meg Önt. A LÜK bajnokságra történő jelentkezés és a Dinasztia Klubba feliratkozók számára a hírlevélre történő jelentkezés automatikus. A webáruház tárhely szolgáltatója Cégnév: DevProdukt Kft Postai cím: 1143 Budapest, Hungária krt. 92-94. Székhely cím: 1143 Budapest, Hungária krt. 92-94. Telefon: +36/30/936-0051 Fax: - 2./ A megrendelt termék eladója minden esetben a Dinasztia Tankönyvkiadó Kft. (cím: 1158 Budapest, Késmárk u. 7/b., adóigazgatási szám: 12578405-2-42, cégjegyzékszám: 01-09-693375, telefonszám: 06-1-414-0363, képviseli: Szarvas-Ballér Judit; telefonszáma: +3614140363; kapcsolattartó személy: Nagy Zsuzsa; postai címe: 1158 Budapest, Késmárk u. 7/b; továbbiakban: Szolgáltató). A szerződés tárgya a Dinasztia Tankönyvkiadó Kft. webáruházában található valamennyi árucikk. A vásárolt áruk tulajdonságait, jellemzőit a konkrét árucikk információs oldalán tudhatja meg részletesen. Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget, a feltüntetett képek helyenként illusztrációk. A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó, áfával növelt ár, abban az esetben is, ha a nettó ár külön is fel van tüntetve (például a kosár részletezésekor). A szállítás költségét a feltüntetett árak nem tartalmazzák. A szerződés nem minősül írásban kötött szerződésnek, erről a Szolgáltató nem vezet nyilvántartás, nem iktatja, nem lesz utólag visszakereshető. A Vásárló rendelése és számlája iktatásra kerül és utólag visszakereshető. A szerződés nyelve magyar. A megrendelés menete A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma, ha ez nem történne meg válassza a „kosár frissítése” gombot. Szállítási/fizetési mód kiválasztása. Megrendelés Szállítási/Számlázási, illetve a belépési adatok megadása. (Ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül sor a termék szállítására és a számla kiállítására!) Az adatok megadását követően a „Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével. (pl.: egyéb közlendő) Elektronikus levélben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. A kiszállítás során egy csomagban legfeljebb 20 kg (húsz kilogramm) összsúlyú termékek kerülnek kiszállításra, a küldemény mérete legfeljebb 50 cm x 50 cm x 50 cm lehet. Az elektronikus levélben történő visszaigazolás kézbesítésének elmaradását okozhatja a hibásan megadott elektronikus levélcím, vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége. A Szolgáltató a Vásárló által hibásan megadott elektronikus levélcím és a postafiókhoz tartozó tárhely telítettségének következményeiért nem tartozik felelősséggel. A weboldalon feltüntetett termékleírások és képek csupán tájékoztató jellegűek. A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy az adatok a valóságnak megfeleljenek. Az esetleges elírásokért a Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal. Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a valóságnak megfelelő termékképet és leírást helyezzen el az oldalon. Egyes esetekben előfordulhat, hogy a képen látható, illetve a valós termék eltér egymástól, amelyért a Szolgáltató felelősséget nem vállal. Kérjük, hogy szíveskedjen az illusztrációként feltüntetett képet, illetve az árat egyeztetni a megrendelt termék adataival, esetlegesen felvenni a kapcsolatot a Szolgáltatóval. Az árak feltüntetése a termékek eladási ára és egységára, továbbá a szolgáltatások díja feltüntetésének részletes szabályairól szóló 4/2009. (I. 30.) NFGM-SZMM együttes rendeletben foglaltak figyelembevételével történik. 3./ A Szolgáltató a megrendelés megérkezését elektronikus úton haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a megérkezettnek, amikor az a Szolgáltató, illetőleg a Vásárló számára hozzáférhetővé válik. Az e-mailben történő visszagazolás és kézbesítés hiányát okozhatja a rosszul megadott email-cím, vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus levelet küld Önnek, melyben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban elérhetőségeink bármelyikén, illetve nyomon követheti, ha belép az oldalra a regisztrációkor megadott adataival. A megrendelés visszaigazolását követően a rendelés leadása során megjelölt módon személyes átvétellel, vagy szerződött futárszolgálat által kiszállítással átadjuk a megrendelt terméke(ke)t. A Dinasztia Kft. fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészében. A Dinasztia Kft. a megrendelés teljesítésének megkezdéséig biztosítja a lehetőséget a Vásárlónak megrendelése elektronikus úton történő visszavonására. A megrendelés teljesítésének megkezdésekor a Vásárló elektronikus levélben értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen (a Szolgáltató elérhetőségein) van lehetősége megrendelésének visszavonására. A megrendelés visszavonását a Szolgáltató az alábbiak szerint jogosult elfogadni vagy visszautasítani: utánvételes fizetéssel a Szállítónak át nem adott megrendelések vonatkozásában elfogadja; elektronikus úton (bankkártyával) vagy banki átutalással előre történő fizetés esetén a megrendelés visszavonását az utánvételes fizetés szabályai szerint fogadja el azzal, hogy az átutalt vételárat 30 (harminc) napon belül téríti vissza a Vásárlónak, valamint a banki költségek ebben az esetben a Vásárlót terhelik. A Szolgáltató a beérkező (készleten lévő termék esetén) megrendeléseket 5 munkanapon belül juttatja el az ország teljes területén a vásárlóihoz. A szállítási díjat a rendelés értéke és rendelt termékek összesített súlya határozza meg. Csomagolási és küldési díjak: (áfával együtt): SÚLY CSEKK és ÁTUTALÁS fizetési mód esetén UTÁNVÉT fizetési mód esetén (Intézmények) (Magánszemélyek) 2 kg-ig 900 Ft 1.170 Ft 2-5 kg 1.200 Ft 1.475 Ft 5-10 kg 1.365 Ft 1.640 Ft 10-20 kg 1.675 Ft 1.945 Ft 20-30 kg 1.950 Ft 2.220 Ft 30-40 kg 2.220 Ft 2.490 Ft 40 kg felett Súlydíj + 85 Ft/kg súlydíj + 85 Ft/kg 30.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítási díjat átvállaljuk. A kiszállítás munkanapokon történik 8 és 17 óra között, így érdemes a kiszállításhoz olyan címet megadni, ahol valaki át tudja venni a csomagot ebben az időtartamban. A csomag a számlalevél eredeti példányát tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot! A Szolgáltató a szállítással kapcsolatban a későbbiekben reklamációt egyéb esetben nem fogad el. Az Ön hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben Önt terhelik. Ha Önnek esetleg nem felel meg a megrendelt termék, és másra szeretné kicserélni, akkor ezt megteheti a Szolgáltató székhelyén díjmentesen, vagy postafordultával az internetes áruházon keresztül is, de sajnos ebben az esetben a postai költséget nem tudjuk vállalni. A termék árát nem tudjuk visszatéríteni, annak értékét teljes egészében szíveskedjen levásárolni! A megrendelt termékek kifizetése magánszemélyek esetében kizárólag utánvéttel, kereskedő cégek esetében átutalással és utánvéttel, intézmények esetében átutalással és csekkel történik. A termékek személyesen a Szolgáltató székhelyén vagy a futárszolgálattól vehetőek át. 4./ A Vásárló a vásárlástól a megrendelt terméket tartalmazó csomag átvételétől számított 14 napon belül - figyelemmel a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) sz. Kormányrendelet - indokolás nélkül elállhat. Átvételnek házhoz szállítás esetén a futártól való átvétel napját, Pick Up ponti átvételnél a pénztárbizonylat kiállításának időpontját értjük. Az elállási határidő a kézhezvételtől számított 14 nap elteltével jár le. Elállás esetén az elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (pl. postán, faxon, elektronikus úton küldött levél formájában) az alábbi címre: Dinasztia Kft. Ügyfélszolgálat Cím: 1158 Budapest, Késmárk u. 7/b; E-mail: info@dinasztia.hu Fax: +36 1/4140363/5 A Vásárló határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Elállás esetén az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül a terméket sértetlen - külső sérelmi nyomoktól, használattól mentes - állapotban a megrendelő nevének feltüntetésével saját költségén köteles visszaküldeni a Szolgáltató 1158 Budapest, Késmárk u. 7/b szám alatti címére. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő előtt elküldi a terméket. A Vásárló által kifizetett vételárat visszatérítjük a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 30 napon belül, vagy amíg a terméket vissza nem szolgáltatja, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte, a kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe. A visszatérítés során kizárólag átutalásos fizetési módot alkalmazunk. Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A Vásárlót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A Szolgáltató azonban követelheti a Vásárlótól a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk. A Vásárló a szerződés megkötése és az áru átvétele közötti időben is jogosult elállási jogát gyakorolni. A Vásárló nem gyakorolhatja a fenti elállási jogot: a) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ; b) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak; c) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében; d) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza; e) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel; f) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor; g) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta; h) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével. Nem élhet továbbá elállási jogával internetes tartalmak, letölthető termékek vásárlása esetén, ha a letöltés megkezdődött - a szolgáltatás megkezdéséhez minden esetben a vásárló hozzájárulását kérjük. Ha a megrendelt árucikk hibás, akkor a hatályos szavatossági jogok mentén történik a javítás illetve a csere. Jótállási kötelezettséggel rendelkező hibás műszaki termékek esetében a kézhezvételtől számított 3 napon belüli jelzés esetén cserére van lehetőség, ezt követően a garanciális szervizhez vagy cégünkhöz kell fordulni. Tartós fogyasztási cikkek esetében a kötelező jótállás 1 év, javítás esetén a jótállás újraindul. 5./ Az adatbeviteli hibáknak a szerződéses nyilatkozat elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:  a "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.  a személyes adatok (pl.: számlázási cím, szállítási cím, telefonszám, stb...) tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható az Adatmódosítás menüpontban Ha mégis tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna, és ezt utólag veszi észre, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunkon az info@dinasztia.hu e-mail címen, vagy a +36 1 414-0363-as telefonszámon. 7./ Jótállás, szavatosság A Szolgáltató jótállási kötelezettségére az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá eső termékek esetében a rendeletben foglaltak, szavatossági kötelezettségére pedig a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) vonatkozó rendelkezései irányadóak. A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében meghatározott tartós fogyasztási cikkek hibája esetén az átvételtől számított 1 éven belül jótállási igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben (feltéve, ha e Korm. rendelet értelmében fogyasztónak minősül). A Szolgáltató csak abban az esetben mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Jótállási igényét a Vásárló a kellékszavatosságnál kifejtettek szerint érvényesítheti, azzal a kivétellel, hogy a tartós fogyasztási cikk hibája esetében az átvételtől számított 3 munkanapon belül érvényesített csereigény esetén a terméket kicseréljük ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza (ha a termék a Szolgáltató üzletében / raktárában rendelkezésre áll), valamint ezen túli bejelentés esetén törekszünk arra, hogy a kijavítás, illetőleg a kicserélés 15 napon belül sor kerüljön. Kijavítás iránti igényét a jótállási jegyen feltüntetett garanciális szerviznél (javítószolgálatnál) közvetlenül is érvényesítheti. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre nem érvényesíthet. A jótállásból fakadó jogok azonban a Vásárlót a kellékszavatosság és termékszavatosság útján érvényesíthető jogosultságaitól függetlenül megilletik. A megrendelt termékek hibája esetén a Vásárló a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. A kellékszavatossági igénye érvényesítése során a Vásárló kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Vásárló a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket a Szolgáltató költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a Vásárló kötelessége. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla, vagy annak másolata felmutatásán/megküldésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 6 hónap leteltét követően azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt. Kellékszavatosság helyett a Vásárló a gyártóval vagy forgalmazóval szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet. Termékszavatosság esetén a Vásárló kizárólag a hibás termék kicserélését (kijavítását) igényelheti. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban foglalt tulajdonságokkal. A termék hibáját ebben az esetben a Vásárlónak kell bizonyítania. A termékszavatossági igény a forgalomba hozataltól számított 2 éven belül érvényesíthető. A gyártó/forgalmazó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körén belül gyártotta, illetve hozta forgalomba; vagy a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető; vagy a termék hibája jogszabály, illetve kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak/forgalmazónak elegendő egy okot bizonyítania. Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Amennyiben a vonatkozó jogszabályok alapján jótállási nyilatkozat kerül kiállításra, úgy Szállító, illetve a Pick Up Pont üzemeltetője a jótállási nyilatkozatot a termék Vásárló általi átvételekor Vásárló rendelkezésére bocsátja. A jótállás a Vásárlónak a törvényből eredő jogait nem érinti. A termék meghibásodása esetén a termékhez mellékelt jótállási nyilatkozatban megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá az Üzemeltető elérhetőségeinek valamelyikén. 8./ A webáruház használata során rendelkezésére bocsátott személyes adatait bizalmasan kezeljük, harmadik fél részére nem adjuk át. Ez alól kivételt jelentenek az alvállalkozónak szükségesen megadott adatok, melyek nélkül a rendelés teljesítése nem kivitelezhető, például a futárszolgálatnak átadott kiszállításhoz szükséges információk. Adatainak kezelésekor a 2011. évi CXII. Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló törvény Tv. rendelkezései alapján járunk el. A webáruház böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre (például log fájlok formájában, melyek tartalmazzák a felhasználó IP címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URL-jét), mely személyes azonosításra nem használható, de statisztikai célokat szolgál. A rendszer adatokat tárol a felhasználó számítógépén is úgynevezett sütik formájában (cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak, és a munkamenet idején élnek. A webáruház rendszer használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyezni szükséges, e nélkül bizonyos funkciók működésképtelenek. A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül. Adatainak törlését a rendszerből, módosítását bármikor írásban kérheti, de ettől független módon törölheti magát az esetlegesen hírlevélre feliratkozottak listájáról, anélkül hogy regisztrációja törlésre kerülne. A hírlevélről leiratkozni vagy levélben, e-mailben, vagy a hírlevelek alján található „Leiratkozás” link segítségével lehetséges, de a webáruház Adatmódosítás menüpontja alatt is leiratkozhat. 9./ A Szolgáltató nem felelős az esetleges károkért olyan működési hiba esetén, amely meggátolja Önt, hogy csatlakozzon a Dinasztia webáruház weboldalra, illetve ott megrendelést adjon le, valamint az Ön számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk! A termékoldalon található adatok tájékoztató jellegűek. Érvényes: 2016.03.01-től visszavonásig 10./ Vitás esetek Vásárlói panaszügyintézés írásban ill. telefonon történik az ügyfélszolgálaton keresztül, az info@dinasztia.hu, valamint a +36/1/414-0363 telefonszámon. A Szolgáltatóval szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület: Budapesti Békéltető Testület Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. Telefonszáma: (1) 488-2131 Fax száma: (1) 488-2186 Név: Dr. Baranovszky György E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu; Eredménytelen békéltetéssel járó esetekben panaszával a Fővárosi Törvényszékhez is fordulhat.

A terméket a kosárba raktam.

Tovább nézelődöm, vissza a termékekhez
Kosár megtekintése és fizetés